Merhaba anneler ben 20+5 haftalığım, çok şükür bugün bebeğim kendini gösterdi bir oğlum olacak💙 ama gel gelelim isim koyma stresi aldı beni. Sonuçta adıyla yaşayacak, isim çok önemli. Aklımda Mete, Feza, Balamir, İlber, İlter, Atlas isimleri var. Almanya’da yaşıyorum bu yüzden işim 2 kat zor. Gerçekten karar vermesi çok zormuş 🙈