Eminepalaunal ben lansinoh tercih ettim ucu anne memesi gibi olduğu için bebek meme reddi yapmıyormuş ben 2 tane aldım biri 0-6 ay diğeri de 6+ olan 0-6 olan az akışlı yani anne memesinden gelir gibi az akışkan 6+ olanda orta akışlı cam ve plastik şeklinde var ben plastik tercih ettim plastik de öyle kötü plastik değil mika şeklinde aynen bebek elinden düşürür ileri ki zamanlarda kendi biberonu tutsun diye böyle aldım cam ağır gelebilir ve düşünce kırılma ihtimali yuksek ondan dolayi