Cananemrah Bana teşhis 16. Haftada kondu ve o haftadan beri yapışma başlamıştı.Durumu öğrenince hemen araştırma hastanesinde iyi bir doktorla iletişime geçtik ve süreci o yönetti.Ben de harfiyen uydum çok şükür kanama dahi olmadan bu haftaya geldim( kan sulandırıcı kullanmama rağmen)Kısa yürüyüşler bile yapmadım hiç.İlişki vs zaten yasaktı.Ağır kaldırmadım ve rapor izin vs tüm haklarımı kullanıp son 3,5 ayı evimde geçirdim.Her gün ailem geldi yemek,çocuk bakımı vs yardımcı oldular.Bir de doktorumun verdiği tüm ilaçları düzenli kullandım.Baştan beri sancı kasılma asla istemiyorduk kanamayı tetiklediği için.Şükür bu günlere geldik.İnşallah siz de süreci sorunsuz atlatırsınız.