Arkadaşlar benimle aynı durumda olan bi ablam daha vardı dün ona danıştım sende nasıl geçti diye oda ben magnezyum vitamini kullanmıyordum önceden o vitamini kullandıktan sonra geçti dedi ama ben 1.5 aydır düzenli kullanıyorum neden oluştu neden böyle bilmiyorum normal gittiğim doktor ilçemizdeki doktor oda tam anlamıyla bilgili değil alanında 100 km deki il merkezdeki hastaneye gitmem lazım geçmek yerine gün gün artıyor ağrısı yürümeme engel oluyor sizlerde nasıl geçti doktorunuza gittiniz mi benim gitmek gerekiyor mu?🥺