Esenburhan123 Merhaba arkadaşlar pembe mavi Nevin özsaraça giden var mı? Yada pembe mavide doğum yapmış yapacak olan
Sedaabdullah Esenburhan123 ben pembemaviye gidiyorm canım doktorum aycan kopuz inşallah orda doğum olucak
Eeezgi Sedaabdullah benim doğumumu da Aycan bey yaptırdı geçtiğimiz aralık ayında. Hem hamilelik sürecim hem sonrasında çok destek oldu sağ olsun çok memnun kaldım ☺️
Sedaabdullah Esenburhan123 340 tl canım 15 günlük de kontrol süreci var yani 15 gün içinde gidersen ücret ödemiyorsun
Sedaabdullah Eeezgi evet çok güzel destek oluyor bende begeniyorm ilgisini falan peki doğumunuz normal mi sezeryan mı oldu ben normal olsn çok istiyorm
Eeezgi Sedaabdullah aycan bey aslında normale hazırlamamı istiyodu kendimi ama benim kızım hiçbi sorun yokken 33.haftada doğmak isteyince sezaryen oldum mecbur ☺️
Esenburhan123 Neslihanbew normal doğum mu yaptınız sezeryan mı Nevin hanımda doğumda ki tutumunu merak ediyorum
Neslihanbew Esenburhan123 Nevin hanım normal olmasını çok istedi açıkçası ben 39*5 gelmiştim 1 cm bile açılmam yoktu çatım da çok geniş değildi mecbur sezeryana döndük.
Sedaabdullah Eeezgi benmde tüp bebek bende normal istediğimi söyledm bakalm inşllah hayırlısıyla olur notmal çok istiyorm ama oanki duruma göre artk oğluşum nasıl gelmek isterse onu dinlicez 🤭