Kizlar doktorumu doguruyorum doguruyorum diye surekli rahatsiz etmek istemiyorum gecende yanlis alarm olmustu🙈 size yorumnuzu sorsam. 3 gun oldu kayinpederimi kaybettim stres ve yorgunluk had safhada cenaze eviyiz neticede. Bugun kasiklarimin agrisi belime vuruyor dogum baslamis olsa baska belirtiler de olurdu illaki dimi?? Su kan vs baska bisey yok. 36 + 5 bu arada gayet normal ilerleyen bir gebelik