Tubacam
Şu anda 16+4 deyim 19. 20. Haftalarda yapılacakmış. Bebeğimde herhangi bir problem görülmedi fakat doktorum yaptırsan iyi olur dedi. Yaptırmazsan da o zaman aralığında gel ben bir bakarım dedi. Yaptıran var mı illa yaptırmam gerekiyor mu sizce?