Merhaba sevgili anneler. Cuma günü doğum yaptım. Bebeğimde solunum sıkıntısı vardı.Direk yoğunbakıma indirmişler. Durumu iyi çok şükür. Şuan 25 bebek varmış. Varmı benim gibi reyapta doğum yapan. Bebeği küvezde olan . Doğum yaptığım gün 6 bebeğide indirdiler yoğunbakıma. Aranızda varsa dertleşmek istedim.