Elissuluman Merhaba hanımlar sizce karın şeklinin bebegin cinsiyetinlen alyakası var mı . Beni gören herkez oglun olucak diyor fakat doktor kiz dedi bizde herşeyi kız icin aldık pembe 38 haftalık ım
AsenaEmre Elissuluman Kendimde yasamasaydim var derdim ama hala karnım yok kendimde kiloluyum zaten ama karnimda yayık büyüdü. Tam bir kız bebek karnı gibi ama oğlum geluyor 🥰
Denizyildizii Elissuluman yok öyle bişey bana da hep erkek diyorlardı. Hatta tanımadığım biri bi gün geldi yanıma oğlun kaç aylık dedi oğlan değil teyze kız dedim doktor söyledi kesin dedim. Nerden bilcek onlar basbaya oğlan dedi. Böyle kız göbeği olmaz diyor😂😂
MihraEla2177 Elissuluman yok canım alakası yok, bnm de karnım 9 ay boyunca erkek gibiydi gören herkes erkek diyordu, ama kızdı erkek gibi bi kızım oldu 😂😂😂😂
hamileana Elissuluman oğlumda karnım yayıktı herkez kız diyordu şimdi de karnım sivri herkes oğlan diyor buda kız 🤷😂
Krizantem_ Ben inanmıyorum karın şekline pek ama beni görenler erkek diyor bebeğim de erkek..karnım sivri.
rukiyeeefeee doğurunca anlayacam iki oğlum var ikiside sivri top gibi bu karnımda aynı öyle ama doktor kız dedi 29 haftalığız
MomHero2 Elissuluman bende kız olacak diye öğrendim öyleydi de zaten son haftalarım da bebek aşağı doğru toparlandığı için gören seninki kız değil oğlan karnın çok sivri dedi. Dediğim tek şey doktor içini görüyor siz dışını kime inanmamı beklersin dedim 😂 bebek doğum pozisyonu aldığı için karın sivrileşir
Merveee34 Elissuluman 3 gebelik geçirdim 2 kız 1 erkek .. üçünde de karnımda aynıydı aşagıda ve top yutmuş gibiydim 🤣