Suheyla06 vallaha cok haklisinnnnnnnn burda.hala boyle yorumlar gördükçe inanamıyorum beende, ultrasyona girmeyi zararli buluyorsan hic doktora gitmemek lazim detayli ultrasyon onemli hrkes doktordan iyi bildiği icin tabi kendi kendine yorum yapıyor malesef ,detaylida bebegimin kalbinde sorun olduğunu öğrendik ve onllem alinacK eger yaptirmasam.nerden bilebilirdim demi muneccim değiliz