Nzlzns aynı haftadayız, öncelikle hayırlı olsun Rabbim tamamına erdirsin 🤲 evet normal ağrı, sancı, yanma, kaşıntı, koku olmadığı sürece korkma 😊 son haftalarda daha da artıyor, gebelikte rahimde büyüyor, ortam hazırlıyor, hormonlar zaten tavan sebebi bunlar 😊