Kızlar bugün çatı muayenesi oldum biraz acıdı ama asıl soru çatım biraz darmış doktor yaparsın ama biraz fazla ve güçlü ıkınman gerek dedi büyük ihtimelle kesi de olur dedi normal doğumu denemek istiyorım ama çokta korkuyorum ya yapabilir miyim diye çatısı dar olup normal doğum yapabilen var mı bebek sıkışır diye çok korkuyorum çevrem de sezeryandan yana değil illa normal doğur diyor annem de dahil😥