FatoRamo Sevgili annelerimiz hamile iken aşı olunulurmuş bu aşı kaç aylık yada kaç haftaliken olunuluyor
Rbkny FatoRamo gebelik aşısını 18 haftaya girdiğimde oldu 1 hafta önce 1 ay sonra tekrar olucam 2.aşıyı
Rbkny FatoRamo her gebe farklı zamanda olabiliyor arkadasımıda 21 haftalıkken yapmışlardı o degişiyor saglık ocagına göre sıkıntı yapmayın yani bazısı 24 haftalıkken bile oluyor siz ebenizle iletişime geçin daha iyi bilgilendirir 🌸