Zelsonr Nazmomy Hayırlı uğurlu olsun canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 Olmaz canım. Zaten ilk üç ay bebişin senin yediklerinden beslenmiyor. İçini ferah tut canım. Ama doktora gidince sor yine de tutabilir miyim diye😘
mercimeginanne Nazmomy ilk 3 ay ve son 3 ay önerilmiyor. Doktora danılırsan daha iyi bir cevap bulmuş olursun. Hayırlı olsun