Yenianneadayi2208 [silindi] Çok şükür canım Allah nasip etti yeniden 🤲🏻 Henüz sadece keseyi görebildik umarım herşey yolunda gider.Çok çok tşk ederim Allah razı olsun canım bnm ♥️ Seninde doğuma az kaldı sanırım , sağlıcakla kavuşursun inşallah yavruna
[silindi] Yenianneadayi2208 evet canım çok kalmadı şükür günler kaldı doğuma 🤲🤲yaaa inşallah kalp atışlarını duymakta nasip olur canım 🥰❤️Güzel haberlerini yaz buraya 🥰🥰
Seferiyehatun Minnosumuzgeliyor ben tutuyorum 7 haftalık henüz zaten. Çok şükür zorlanma pek olmadı uyuyorum öğlen. Su içmeye özen gösteriyorum iftardan sonra
Selinbati Minnosumuzgeliyor ben doktorumda Bir sorun olmaz tutabilirsin demişti o yüzden gönül rahatlığıyla tutuyorum 🤲🥰
Yenianneadayi2208 [silindi] tamam kuzum yazarım 🌸 Allah seni de bir avazda kurtarsın kolay bir doğum olsun inşallah 🤲🏻