Ebru2432 tabi şöyle anlatayım regln 3. veya 5. günğ başlanıyor 5 gün kullanılıyor dozunu doktorunuz ayarlar ben gğnde 2 defa kullandım. Kullandıktan sonra kontole gidiyosunuz eğer yumurta büyümüşse çatlatma iğnesi veriyor doktor veya duruma göre kendi çatlasın diye bekliyor. İlk gebeliğimde kontrollerde yumurtam büyümemişti doktorum gelecek ay deneriz dedi. Reglim geciktiği için hergün test yapıyordum doktor olmadı demişti ama kendimde ruhsal değişimler hissettim. Adet gecikmesi benim için önemli değildi zaten düzensiz görüyordum ama ruhsal değişim bende şüphe oluşturdu hergün test yaptım. Gecikmenin 10. günü son testimi yapıp adet söktürücü kullanacaktım. Elhamdülillah o gün çok silik çizgi gördüm. Geç döllenme olmuş yumurtam geç büyüyp geç çatlamş. çok şükür hiç bir sorun yaşamadım kızım şuan 2 buçuk yaşında. Onu 2 yaşında sütten kestiğimde tekrar gebelik düşündüm ilk gebelik klomenle oldu diye doktorumdan klomen istedim elhamdülillah o da ilk denemede oldu şuan 33. haftadayız. İlkinde yumurta büyümedi diye çatlatma iğnesi olmamştım kendi kendine çatlamş. 2.de çatlatma iğnesi oldum 14. gün pozitifi gördüm. Bende pco var 5 buçuk senelik evliyim kimyasal vs dahil hiç kendi kendime gebe kalamadım , hiç korunmadım. klomen benim için mucize oldu