Taze_gebe çok saçma çalışma stilleri var bende aynen dediğiniz gibi 250 ye tamamladım 2 3 güne gelecek dediler gelmedi çek sonra aradım müşteri hizmetlerini bana biberon mamaları dahil değil o yüzden gelmeyecek dedi sinirlendim bende insan alışveriş anında söyler ona göre başka bir şey alırım tamamlarım ya da beklemem en azından iş işten geçmiş o dahil değildi diyorlar kasada söylenmesi gerekir en azından kasadakiler 2 güne gelecek dedi. Saçma sapan iş yani