Merhaba anneler bir sorum olucak gebelik şekerim var diyetle istenilen sonuca ulaşamadım özellikle sabah kahvaltilarim çok yuksek cikiyordu ( çok sıkı diyet yapmama rağmen) doktor 3 dozluk sabah kahvaltıdan önce tek kalem insülin yazdı sorum şu tekrar şeker cihazıyla açlık tokluk ölçümü yapacağım ya açlığı insulinden önce mi sonra mı yapmam gerekiyor? Doktora sormayı unuttum o yüzden insülin kullanan anne varsa biliyordur belki diye danışmak istedim.