[silindi] Hafta olarak cinsiyet tahmini için çok erken ama nedense bakar bakmaz kız gibi hissettim tabi bizimkisi sadece his, Rabbim hepimize sağlıklı, hayırlı, uzun ömürlü ve salih evlatlar nasip etsin 🤲😊
[silindi] Likapaa bende erkek hissediyorum bu defa kızımda da hissettim söyledim eşim inanmadı ama bilmiştim, bu gebeliğim çok farklı kızıma göre tabi herşeyden önce hayırlısı olsun, sağ salim bu defa kavuşalım da bizim pek de cinsiyet umurumuzda değil açıkcası 👍
Likapaa [silindi] rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah canım aynen öyle cinsiyet sonraki aşama sağlıklı hayırlı şekilde doğsunlarda inşallah en önemlisi o 🤗