yagmur_vera siz doktorunuza sorun bizim linç muhabbeti de kimsenin kötülüğüne değil aslında olması gerekeni söylüyoruz linç gibi oluyor. Çünkü herkesin gebelik durumu farklı bebeği farklı vücudu farklı Allah korusun bize zararı olmayan durum size olabilir yada tam tersi. Bana kalırsa tutmayın derim çünkü hamilelik farklı bir durum dinimizde izni var he ille tutucam derseniz doktor danışmalısınız burdaki yorumlara bakarak değil sizin bebeğinizin iyiliği için yoksa kimse durup dururken linç yapayım demez iyisi mi doktora sorun daha başındasınız hem 😇