Anneeee 39 Haftalık hamileyim ve artık sabrım kalmadı gelsin artık prensesimm ❣️❣️❣️ Sizlerin nasıl geçiyor kızlar ‼️
Arya92 Anneeee 39+4 beklemeye devam.37ye kadar çalıştım.isi bıraktıktan sonra hemen doğar diyordum doğmuyor.o dogmayinca evde olmak çok anlamsız geliyor çünkü zaman geçmiyor 🤦🤷
Mus-sak Anneeee 9 Haftalık Hamileyim Valla Banada Zaman Durmuş Gibi Geliyor ,, Cinsiyetini Öğreneceğim Gün Sanki Hiç Gelmicek 🤷🏻♀️🙄
Merve026 Haftaya kucağına alacaksın inşallah.. yani öyle hissettim ben :) kontrolden sonra hadi yatış dicek sana doktorun 🤗🤗🤗
Liyaninannesi 34 hafta yurumekte zorluk ayakta sisliiikk allah bizlere sabir versiiinn cok agirlastim 😢
Anneeee Liyaninannesi amin tatlım bende yürüme felan sorun olmadı ama ayaktaki şişlikler katlanılmaz hal alıyor bazennnn
Seymavural Allah yardım cımız olsun bn 37+4 hıc zamn gecmıyor yarın doktor randavumuz var hıc bısı bılmıyorum normal sezeryan mı havalar cok sıcak yatamıyorum
Anneeee Seymavural Ayy allah yardımcın olsun tatlım bende hiç bilmiyorum haftaya doğuracam muhtemelen fakat sezeryan yada normal Doğum hakkında hiç konuşmadık ama yani sezeryanlık bir durum olsa söylüyorlar daha bir ay varken inşallah normal olur en güzeli
Seymavural Küçük pirensesimi beklıyorum cok heycanlıyım dusundukce heycan basıyor bıde doktor bısı solese tavan yapacak heyecan
Seymavural Aynn zaten solemedıklerı ıcın hersey seyrınde normal gozukuyor normal ıcınde beklıycez ama sen bı hafta n kaldı say artık ınsallah hayırlısıyla gelsın
Anneeee Seymavural o zaten sinir bozucu bir durum 9 a girdim bir türlü zaman geçmiyor saya saya bir hal oldum artık 😫
Roses Bende 39 ×4 haftaligiz nazlı kızım gelmiyor çok sıkıldım çok merak ediyorum kokusunu yüzünü görmek için can atarken o naz yapior
Anneeee Seymavural İnan takvime çizik atıyorum o derece ama saklıycam o takvimi büyüdüğünde göstericem bak sen beni bu kadar beklettin diye ☺️☺️☺️
Anneeee Arya92 Ayy allah sabır versin tatlım bebişler ne zaman canları isterse gelecekler artık Beklesin anneler onların keyfi yerinde ☺️☺️