Hanımlar hayırlı iftarlar şimdiden, 14 haftalık oldum çok şükür, ama en başından beri kese dışı kanama alanımız var, bazen hatta çoğu kez dışarıya reglden daha yoğun olarak vurdu, lohusa pedi kullandım o derece, 1 haftadır yoktu ohh dedim sanırım geçti, bugun kontorlde malesef hala kanama alanının aynı durduğunu öğrendik çok tedirginiz ister istemez, yeni evlat kaybetmiş bir aile olarak. Var mı bu durumu yaşayan, olumlu örneklere ihtiyacım var açıkcası 😔 şimdiden teşekkür ederim 🤲