Minnakkannesi sevgisevgi aslında çokta değilmiş benim ilkinde 38+0 da 3750 gösteriyordu ve normal doğum yAptım benim doktorum da sezaryene yönlendirmeye çalıştı ama şükür sapasağlam doğdu ama ben ısrarla normal istemiştim ondan direttim
Minnakkannesi sevgisevgi o zaman hiç riske girme canım ama normal doğum istiyorsan başka bir doktorada muayene olabilirsin istersen