Evde tam 4 tane test yaptım gün geçtikçe 2.çizgim koyulaştı adet zamanım geldiğinde kan verdim dün kan verdim bugün sonuç aldım hcg 350 çıktı.Doktor biraz düşük sanki dedi.Ama benim hesaplama göre şuan 2 buçuk haftalık falan. Tekrar pazartesi gel dedi geç döllenme dolmuş olabilir dedi. Son adetim 21 Mart yani bugün tam 1 ay oldu ama yumurtlama göreli 18 gün oldu ovulasyonla takip etmiştim. Sizce değerim yükselir mi keşke adet tarihimden 1 2 hafta sonra gidip kan verseydim kesin sonuç alırdım 😒