Mineeaa Merhaba 7 haftalık gebeyim pembesi bi kanamam oldu 2 3 kez tekrar etti daha sonra kahverengi şekilde gelmeye başladı. Doktora gittim doktorum ameliyatta olduğu için bakamadı acilden baktılar bi iğne ve progestan yazdı başına gelen varmı ?
aselnil20 Mineeaa Progestan ve iğneyi kullanınca belki birkac gün kahverengi leke devam edebilir ama geçer merak etmeyin, gecene kadar yatabildiginiz kadar yatıp dinlemeye çalışın
Zeynepsultann Mineeaa benimde koyu kahve renginde oluyordu ilk haftalar 2ay boyunca yattım diyebilirim çok dikkat edin kanama düşük tehdidi oldugunu söylerdi doktorum progestan kullanarak gecmişti benim