YagmurAnnesi Merhaba anneler şimdi trendyol marketten sipariş verecektim. Ama sadece M beden var kaç kiloya kadar olur sizce
Jesca YagmurAnnesi doğumdan sonra kullanmak için mi alacaksın canım.. Bu ped hakkında bilgim yok ama herkes dependi öneriyor külot şeklinde çok da rahatmış bende ondan almıştım
Beyzan YagmurAnnesi benim boyum uzun 75 kg ile doğuma gittim m almıştım çok sıkmadı oldu ama l olsa daha iyi olurdu belki dedim.
Albiina05 YagmurAnnesi ne kadar büyük o kadar iyi canım ben deependi m beden aldım giyemedim. 65-70 arası olmuştu kilom da.
YagmurAnnesi Jesca metehaninannesiii evet bende ilk hamileliğimde depend kullanmıştım çok memnun kalmıştım ama baktım ilk siparişe 25 tl indirim var 🙈😂 bende değerlendireyim dedim ama depend yok sadece canped var o da m beden.. küçük gelirse diye indirimi falan tınlamayıp depend alacam şok marketten
Aysenurctn32 metehaninannesiii depend sezeryande de kullanılıyor mu? Yaraya baskı yapar mı rahatsız eder mi yada
Beyzan Beyzan bu arada bu bahsettiğim depend icn geçerli yani esnemeden bedenler az çok ayni büyük olmasından zarar gelmez ama sikarsa kötü olur
YagmurAnnesi Beyzan doğru sıkarsa kötü olur. Bende depend kullanmıştım ilk hamilelikte olmazsa yine depend alacam L alacam.. 72-73 kilo ile falan giderim herhalde doğuma