Gamze_bakr 37+3 haftalık hamileyim dün gittim 38+1 görünüyorum bu gün kendimi iyi hissetmiyorum hem midem çok yanıyor hemde ödemim çok çok fazla belim kuyruk sokumu kemiğim çok ağrıyor halsizim benim gibi olan var mı normal mi bu Durum acaba
greybrde Gamze_bakr 6. Haftamda deli gibi çektim o acıyı yputubede bir egzersiz var onu yaptıktan sonra rahatladım bir deneyin isterseniz🌸
burcina Gamze_bakr Bende 36+4′teyim. Çok halsizim kuyruk sokumumdan sol siyatiğime vuran çok kötü bir ağrı var birkaç gündür. Normalmiş heralde doğuma hazırlıyo vücudumuz kendini. Leğen kemikleri açılıyor.
Gamze_bakr İlk haftalar da yanıyor evet maalesef ilk gebeliğim de de çok çektim o ağrıyı ama bu ağrı farklıydı