Fulyael sanırım 7-8. Haftada gözükmüştü arada fark olunca yavaş gelişebiliyor biri.. bana ilk başta biri düşer bile dedi doktor 1 haftalık fark var diye ama Allah a şükür ki ikiside devam etti farklı kapatarak .. hemen doktoru değiştim öyle dedi diye.. siz de ümitsiz olmayın bekleyin nasibi varsa gözükür geç de olsa