edanuur göğüslerin sert olması dolu olduğu anlamına gelmiyor ki ☺️ Boşuna kendinizi hiiiiç üzmeyin. 1.si doğumdan önce o şekilde olması normal. 2.si şiş ve sert göğüsler ödem belirtisidir,bebekler o halde zaten ememez. Ve en önemlisi sezaryen Ya da normal doğum farketmez, kendinize inanın, göğüslerinize bırakın işi. Doğumdan sonra duş alırken ılık suyun altında yavaşça masaj yapın göğüslere arkasından da hastane hemşiresinden yardım isteyin ve beraber elle sağım yapın. Görün bakın nasıl eliyor sonra :) bu arada instagramda ebe Tülin bulur ve ayseebe yi takip edin, çok güzel bilgler veriyorlar bu konuda