Merkun Aymelek53 bende ve çevremdeki bi kaç hamilede doğru çıktı. Zaten %50 olasılık var denk gelmişte olabilir :)
greybrde Aymelek53 her site farklı ben 10 haftalığım bir site %100 kız bir stede ise %100 erkek diyor çin takvimi yanlış yani
Aslhn12 Ceyda97 benim kuzenimin iki tane bebeği var ikisinde de hesap yaptı ikisi de doğru çıktı ama yanlış da çıkabilir bence tesadüf ya .
Aymelek53 Merkun çok merak ediyorm saha iki aylık hamileyim Çin takvimine göre erkek çıkıyor ondan sormak istedim bi de yediğimiz şeylerle kız erkek yorumu yapıyorlar ilginç ben düne kadar ekşi erik yerken bugün güllaç yedim yiyeceklerle ilgisi olduğunu düşünmüyorum
mrsflowers Aymelek53 kesinlikle canım yemekle alakası yok ben aynı anda hem tatlı hem ekşi aşeriyorum 2 farklı bebek var gibi 😂😂 ama tek kesemiz var 🐣
miniginannesi9 Benimki yanlış çıktı. Yediklerim de tutmadı. Hep tatlı yedim, eskiden yemedigim kadar yedim yani. Ama sonuç kız bebiş 😊