MehtapDemir3510 Merhaba 37+4 hamileyim son birkaç gündür midem bulanıyor normelmi acaba çünkü hamileliğimin başından beri mide bulantısı çok yaşamadım son haftalar olunca neoluyor dedim
Aryam-15-15 MehtapDemir3510 ay vlha bnde 36 hafta 3 gundur midem bulaniyor bnde saniyom tek bnde var ya neden oliyor acba
Yesimmm12 Bende 37+4 haftalık hamileyim benimde basldi mide bulantılarım doğum yaklasinca oluyomus internet te öle yaziyo mide bulantısı olur die
MehtapDemir3510 Yesimmm12 allah kurtarsın sağsalim hepimizi doğum streside yaptım ben oda etkilemiştir diye düşüyorum ben
MehtapDemir3510 Aryam-15-15 son haftalarda oldugumuz için normelmiş ee haliyse sizde doğum stresi yaptıysanız benim gibi oda etkilidir 🤭