demiray Selam kızlar dün sağlık ocağında kan ve idrar tahlili yaptırdık annemde yaptırdı sonuçları annem aldı sağlık ocağındaki doktor anneme guatrı çıkmış seninle aynı demiş belki labaratuardan kaynaklanıyor bide hastanede yaptırsın demiş senin için sıkıntı değil ama onun ilaç kullanması gerekebilir demiş hamileleliğinde guatrı çıkıp ilaç kullanan var mı bebek için zararlı bi durum mu cumartesi randevum var ama içime kurt düştü şimdi
Elifmena demiray bende de tsh yüksek çıktı, ilaç kullanıyorum. Önümüzdeki ay tekrar tahlil yaptırıcam, doktorunuzu dinleyin bence.