21 günlük oğlum var. Karnını doyurup altını alıp yerine yatırıyorum uykuya dalıyor sallamayı biraktiğim an uyanıyor gaz sorunu var oğlumda.. oyuzden adam akıllı uyku uyuyamiyor Allah aşkına ben nasıl atlatcam bu sorunu ? Çocuk ıkınıp duruyo çok zorlanıyor doktor biogaiga adında bi damla verdi ama faydası yok geçmiyor. Bende çok yoruldum cidden .😒 20 dk da bir emzirmek zorunda kalıyorum ağlıyor sızlaniyor😓 uyumuyor o zaman da sürekli emdigi için kusuyor 😑 o ağladıkça bende ağlıyorum çok zor ya.. gaz sorunu yaşayanlar nasıl atlattınız?? Allah aşkına yardım edin ya