Fatmasp Yarın Doğuma gireceğim ve hala kararsızım sizce hangisi daha seçilebilir bi yöntem? Ve zorlukları neler 😪😪 Yarın Doğuma gireceğim yardımcı olursanız sevinirim
Merviss Fatmasp ben epidural normal dogum yaptim 20 gun once cok cok iyiyim sukurler olsun tavsiyemdir
YasinMerveYaln Canım epidularilin yan etkisi az ve bebeğe de zararı az anneye de genel anestezi anne ve bebeği kötü etkiliyor vaktim olsa kitabı buraya yazardım
Fatmasp YasinMerveYaln Anladım genelde epiduralden sonra bel ağrısı olduğunu söylüyorlar da kafam karıştı
YasinMerveYaln Fatmasp canım hepsinde illa ki bi acı oluyor en güzeli normal olması olamıyorsa en az anestezi en iyisi
Meliss Arkadaşım epidural oldu yeni kırkı çıktı herhangi bir agrısı olmadığını söyledi cok memnun kalmıştı 😊
Roses Ben kendi kendini nasıl rahat hissedersen onu düşünmeni tavsiye ederim mesela ben uyanıkken kesildigimi düşünmek korkutuyor bunu kaldıracağım ı düşünmüyorum o yüzden genel tercihim
Sevde123 Bende sezeryan olursam eğer genel anesteziyi kabul edemezdim uyurken bana ne yapacaklarını bilmemek ürkütüyor. En azndan belden aşağı uyuşuk olursa sohbet ederim ve bebeğin çıktığı anı görebilirim 😊 yan etkileri de kişiden kişiye değişiyor bence doktorunuzla görüşmeniz daha iyi olacaktır diye düşünüyorum 😊