Yagmur515253 Merhaba anneler Gaziantep’te doğum ücretleri ne dendi sizlere ? Devlette doğumu önerir misiniz ?
A-engin10 Yagmur515253 liw hastanesi 4500 dedi normalde sezerynda olsa defalifeda 4400 4300 olmasi lazim 100 200 tl fark oynuyodu arasinda sanirsam🌺