EgeAlya bizim hem büyüktü hem de suyu fazlaydı ayrıntılı da şeker yüklemesi yapalım merak etme hiç bir zararı yok dedi doktorum devlet hastanesinde yaptır dedi aç gittim gece 10dan sonra bir şey yeyip içmedim açlık alındı şuan zaten bir içecek veriliyormuş onu verdiler içtim 3 kez daha kan alındı hepsi düşük bile çıktı çok şükür şimdi 32 olduk suyu da normal artık yapısaldır diyor artık 🤭