Alpaserdu Senayyalcin sancı az dediğiniz için sordum inşallah kolay bir doğumla bebeğinizi kucağınıza alırsınız 😊
Senayyalcin Alpaserdu Çok teşekkür ederim ama post sahibi nst paylaşıp sizce nasıl yazmıştı ben ona yanıt verdim oda silmiş fotoğrafı post benim gibi gözüküyor 😅😅
Uras006 Senayyalcin cok ozur dilerim ismim yaziyordu kagitta onu dusunmeden paylastim sandim kusura bakmayin