minikprensesimbenim Aşırı akıntım oluyor, bazen yeşil renktte bazen sarı. Yarın doktor kontrolümde de soracağım ama sizde de oluyor mu? Akıntının aşırı olması normal mi? 20+4′üm bu arada.
Bdh6445 minikprensesimbenim rengi enfeksiyon oldugunu gosterebilir canim bence idrar tahlili falan ver doktoruna danisip
Kumru2 minikprensesimbenim bende burda bekleyim bende de oluyor çünkü yarın doktora sordugunuzda yazarmısınız buraya 🌸
Boldi minikprensesimbenim idrar testini aralıklarla yaptırmak gerekiyor. Enfeksiyona yatkın oluyoruz gebelikte. İsterseni idrar testi verin
2inciannelik minikprensesimbenim ilk gebeliğimde olmuştu enfeksiyon demişti doktor cok kaşıntım da oluyordu krem kullanıyordum