eslemeslem Merhaba anneler ben şehir dışında kalıyorum doğum zamanı kısmet olursa Diyarbakır’da olacaz doktor hastane öneriniz ve doğum ücretleri nelerdir Sultan hastanesinde Fuat beye gitmeyi düşünüyorum ama doktor ve doğum ücretleri hakkında bilgim yok yardımcı olur musunuz lütfen
Asel-M eslemeslem Fuat bey çok iyi bilgili bir doktor ama çok yoğun fazla ilgilenmiyor bide sezeryan ağırlıklı doğumları😊
Zeynep_Aksa eslemeslem bende Fuat zamanın yanına gidiyorum 7 aylık hamileyim oğlumda da onun yanında doğum yaptım normal doğum bir buçuk yıl oldu 400 TL verdik şimdi yanılmıyorsam 500 600 arası diye biliyorum muayene ücreti 90 TL sigortasız 150 TL 😊
Zeynep_Aksa eslemeslem evet normal doğuma girmiyor ebeler giriyor ama ben ebe yüzünden doğum sonrası tekrar ameliyat oldum o yüzden şimdi doktor Bey’in girmesini talep ettik tamam dedi ama çok yoğun bir doktor nasıl olacak bilmiyorum 🙄🙄
eslemeslem Zeynep_Aksa bende sağlık personeliyim kendi çalıştığım hastanedeki doktor da iyi fakat burda kimsemiz yok diye memlekete gelecem
eslemeslem Zeynep_Aksa yaa çok geçmiş olsun acaba doğum haftasonuna ya da akşam saatlerine denk gelse kendisi gelir mi
Asel-M eslemeslem ben son birkaç yıldır eşimin görevi nedeniyle memlekette değilim ama 3 yıl için doğum için dünya doğum Hastanesi’nde Ömer hocaya gidiyordum çok memnun kaldım doğuma kendisi girdi çok iyiydi
Zeynep_Aksa eslemeslem Bildiğim kadarıyla hiç normal doğuma girdiğini duymadım benimde hafta sonuydu ama gelen olmadı
Zeynep_Aksa eslemeslem hmmm Rabb’im bir avazda kurtarsın inşaAllah tercih size kalmış gelip konuşun isterseniz
eslemeslem Asel-M benim ilk gebeliğim kan değerlerim falan da biraz düşük o yüzden en iyi doktor olsun istiyorum aslında
Sehersps Sultan hastanesi normalde çok kalabalık, önündeki sıra hiç bitmiyor. Doktoru bilmiyorum ama hastane olarak hiç iyi şeyler duymadım. Ben memorial’a gidiyorum. Aydın Ilgın doktorum. Tavsiye ederim.