DryTrk baby_mama bi arkadaş daha öyle demiş demek ki çok da farketkiyo ya artık Allah ne verdiyse alalım madem 😁
Zelsonr DryTrk Aynen öyle içini ferah tut yeter. Rabbime emanetler🤲💜 Yani zaten gerekli olsa al kullan derlerdi🤷 Çok karıştırma kafanı😂
DryTrk Zelsonr o da doğru 😂 Allah ım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah miniklerimizi🤲🏻♥️🥰
Minikbebek25 DryTrk ben en başından yani 7.haftadan beri decavit kullaniyorum bı sıkıntı yok çok şükür
DryTrk Minikbebek25 Çok ilginç ya böyle yazanlar da olmuş baya canım demek ki çok da farketmiyor bana da folik asit dediler diye hep folik asit kullandım
Minikbebek25 DryTrk içinde folik asit dahil birçok vitamin var ayrı ayrı içmek yerine bazı doktorlar bunu veriyo
duduatlas DryTrk Decavitin içerisinde de folik asit var bende kullandım sadece büyük olduğu için biraz mide bulandırıyor içerken ve bende birde dışkıda koyulaşma olmuştu bunlar görülebilen normal yan etkilermiş. Sağlıkla büyüsün bebişiniz 🌸
begumserdar93 Ben 6 ncı haftadan itibaren decavit kullanıyorum onu folikasit diye verdi doktorum anlamadım şimdi 🤦🏻♀️
DryTrk begumserdar93 valla herkese farklı söylemişler keşke hiç merak etmeseydm😂 doktorlar da değişik konuşuyor
Asil_Egem DryTrk bana da doktorum öyle yaptı canım folikasit bitti decavit başlattı hemen şuan 21+7 olduk çok şükür iyiyiz yani sıkıntı olmaz 🥰
Merveyzc1661 DryTrk içeriğinde folik asit olduğu için decavite devam et demiştir bende öyle ikinci ayımda folik asit bıraktım decavite devam ettim bebeğim gayet sağlıklı güzel gelişti 29cu haftamın içindeyim şuan sadece balık hapı kullanıyorum 💎
Mom726272 DryTrk doktorunun verdiği karardan neden şüphe duyuyorsun canım benim onu seçen sensin madem güvenmiyorsun gitme o doktora için rahat olmaz bende 12 haftalıkken bıraktırdı doktorum decavite başlattı