Msd26 benimde ilk gebeliğimde gebelik kolestazı oldum kaşıntılarımda vardı ve safra asidimde yüksekti Allahtan sancım geldi yoksa sezeryan olucaktım safra asidi yüksekliği anneyede bebeğede zarar şu anda 19 haftalık hamileyim ve 8. Haftamdan başladı karaciğer yüksekliğim yoksa safra asidi testi verdi oda yüksek çıktı aşırı kusmam mide bulantım vardı gebeliğimin başından bu yana 16 kilo verdim hastanede yattım kaç kere öyle toparladım sayılır gastro doktorum ilaç vermişti bana ama safra kesemde çamurlaşma vardı yani ilk hamilelikte olan ikinci hamilelikte daha erken belli ediyo kendini çok çektim