Mef2810 38+2 olduk bugün çatı muayenemiz yapıldı ve iki cm açıklık olduğunu söyledi doktor ama hiç sancım yok nst de çok az sancı çıktı tahmini ne zaman doğumum olur acaba
Arifcaninannesi Mef2810 2 santim aciklikla 2 hafta dolanan ve acilmasi olmayip sezaryen olanlardanim😂
momsboys Mef2810 ben ilk dogumumda cok minicik sancımla 41+3 te 4 cm acılma ile yattım. ona ragmen suni sancıyla 16 saat sürdü valla hiç belli olmuyo bu dogum işi