Merhaba arkadaşlar. Dün normal muayenem vardı, bebeğimin suyu bi hayli azalmış. Doktorum yarına sezaryen randevusu verdi. Bebeğim büyük ihtimal küvezde kalacakmış, kilosu 2.300 müş. Hepinizden çok dua istiyorum. Benim için 1′er Ayetel Kürsi de okursanız çok sevinirim 💕💚 şimdiden Allah razı olsun 🌷🌱🌼