Arkadaşlar dün doktora gittim detaylı ultrasyn baktı bebeğimin böbreğin bi tanesinin ölçücü 3.70 miş pıltıllaşma var dedi 4 oldu mu böbrek genişlemesi oluyormuş ama doktorum gecer dedi doğuma kadr geçmez ise doğumdan sonra gecer dedi ama 4 e çıkarsa tedavi altına alacaklar yakından takip etcez dedi 2 hafta sonra gel dedi böyle bu durumda olan yada geçiren var mı dünden beri düşünüyorum netten baktım geçiyormuş geçmez ise dogum snrası amlyat gbi bişi oluyormş bebek kızm sağlıcakla gelir demi kuçağıma.🤲