Mavininannesiseyda eşinizde istekliyse kesinlikle eşiniz kalsın sizinle. Ben annem, kız kardeşim yada teyzem kalsın istiyordum tecrübeli biri olsun diyordum ama eşim çok ısrar etti ben kalmak istiyorum dedi. Becerebilirmiyiz diye bende korktum ama doktorumla konuşurken laf arasında eşim kalacak dedim. Kesinlikle çok destekledi, sizin kadar ilk geceyi bebekle geçirmek onunda hakkı bebek sizin kokunuz kadar onunda kokusunu almalı mümkünse babası da sizin gibi göğsüne yatırsın hastanede dedi. İkimizde tecrübesisiz insanlarız nasıl yaparız falan dedim hemşireler bunun için var, emzirmeye de yardım ediyorlar alt değiştirmeye de siz yeter ki yardımcı olun deyin dedi. Yanında kimsesi olmayan kadınlar geliyor onlar bile altından kalkıyor siz iki kişi halledersiniz merak etmeyin dedi. Bence kendinizi kimseye muhtaç hissetmeyin ve eşinizle gidin.