2,5 yaşındaydı. Sticker aldım. Her tuvaletini yaptığında bi tane kazanacaksın ve tuvaletin duvarına yapıştıracağız dedim. İlkin hepsini istedi tabi ama yüz bulamayınca vazgeçti. İlk iki gün her 15-20 dkda bir tuvalete götürdüm hadi belki çişini yapar bi tane kazanırsın dedim bir hevesle gidiyordu. Yapıltırdıkça hoşuna gitti, 3. Gün söylemeye başladı çiş var kaka var diye. Gece de bağlamadım, sadece ilk gece çiş yaptı birdaha çiş gelince hemen uyanıp gidelim kazanalım dedim. Büyük bir hevesle öğrendi, çok şükür beklediğimden kolay atlattık, darısı başınıza, oyun şekline getirirseniz bu durumu sanırım çocuklar daha kolay öğreniyor 😊