Sezgi96 İyi günler komşum bu sabah ekteki testi yapmış ben göremedim henüz erken olduğunu düşünüuoeum test içim ama kendisi çoook silik te olsa pembe bir çizgi gördüğünü söylüyor bir de burdan soralım dedik var mı sizce ??? https://resimyukle.io/r/50h8FC6PWB
Hilal1907 Sezgi96 adet gununuz ne zaman acaba. Benim 26 nisan bu gun yaptim test pozitif cikti baya belirgin. 5 gunum var daha.
AhahHbzhz Sezgi96 canım erken gebelik testlerinden yapsın isterse bu testler daha gec gösteriyo hayırlısı olsun
miniko_2308 Sezgi96 çok silik gördüm gibi. Fotoğrafı siyah beyaz yapıp iyice karatıp bakın isterseniz ben öyle görmüştüm kendimde.
Sezgi96 miniko_2308 yaa tmm saolun bir de öyle deneyelim olmazsa sizde kaç gün vardı regl gününüze öğrendiğinizde ,sağlıkla kucağınıza alın inş ….
miniko_2308 Sezgi96 amin sağolun inşallah. Benim son adet tarihim 1 marttı testi 24 martta yapmıştım, bir düşüğüm var kürtajdan sonra normalde 28 günde bir olan adet döndüm 25 güne düşmüştü yani emin olamıyorum ya 1 gün vardı ya 4 gün vardı 😃
BegumIscanTunc Sezgi96 bende göremedim imkan varsa erken gebelik testi alıp denesin komşunuz bende adete 6 gün Kala öğrendim kaset testle ama silik çizgi vardı benim testimde emin olmak için erken gebelik testi yaptığımda daha net çıkmıştı çizgim
Sezgi96 BegumIscanTunc ben de göremedim bi atalım buraya dedik saolun birkaç gün daha bekleyecek bakalım