Umay33 Merhaba anneler ben 13 haftalık hamileyim ve bu 3 ayım çok zor geçti.sabahları safra kusuyorum acı sarı su geliyor daha ne kadar devam eder acaba önlemek için napabilirim ?
Beyzan Umay33 Önlemek için pek de bir yol yok gibi kullanmıyorsan prilam kullanabilrsin gebelde en geç 20. Haftada bitiyor benim 16 da bitti çok şükür öncesi çok çok zordu. Darısı en kısa zamanda sizinkinin geçmesine olsun inşallah 🌸
Sevvalsolmaz FeriDee bana doktorum ilaç vermedi çok istememe rağmen toz zencefili önerdi o iyi geldi bana canım bi dene istersen bal limon ve zencefili karıştırıp yedim hem gripten falanda koruyor