_molly eğer yediklerinize çok dikkat ediyorsanız, hiç tatlı tüketmiyorsanız yaptırmayabilirsiniz. Ama paketli gıda tüketiyorsanız, 1 dilim baklava yemekten çekinmiyorsanız ya da kutu içecek tüketiyorsanız şeker yüklemeden de çekinmenize gerek yok, zaten bu saydıklarım da şeker yükleme kadar yük bindiriyor vücuda.
bana şekwr yükleme 26. Haftada yapılmıştı galiba. Birşey çıkmadı. Sonra ben doğum için yurtdışına gittim. Orada seçenek sunmuyorlar istiyor musun diye, türkiyede yapılanı da kabul etmediler, tekrar yükleme yapıldı. Yüklemeden önce de 1 hafta çok sağlıksız beslendim. 50gr şekerde değerler yüksek çıktı, sonra 100 gr yaptılar onda normAl çıktı. 1 hafta kötü beslenme bile şeker yükleme sonucunu etkiliyor.