Ozgezafer ruyyyyyaaaaaaaa bendede daha dün farkettim çatlamışım az az 😔 ama napalım bebişlerimiz için hep bunlar sağlıklı olsunlarda inşallah bizim yermizde olmak isteyen okadar çok kişi varki bunu düşünerek şükrediyorum
Anneeee 37 e kadar hiç yoktu 37 den sonra çatladı benimde o kadar üzüldüm ki o kadar da yağ kullandım ne yapalım bebişimin canı sağ olsun 😞😔❣️